Service en klanttevredenheid staan bij ons hoog in het vaandel. Wij doen er alles aan om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Hieronder vind je een overzicht van de rubrieken van de door onze klanten veelgestelde vragen.
Per organisatie die bij de Rolf groep geregistreerd staat als klant, bestaat er in de webshop een hoofdaccount, de zogeheten ‘Admin’. De persoon met Admin-rechten kan alle instellingen voor jouw gehele organisatie aanpassen. Ook kunnen uitsluitend door de Admin nieuwe gebruikers worden aangemaakt die direct kunnen bestellen in deze webshop.
Als je nog geen eigen inlogcode hebt voor onze webshop, maar jouw organisatie al wel klant is bij de Rolf groep, dan kan de ‘Admin’ je heel eenvoudig toevoegen als gebruiker. Je kunt daarna direct inloggen en bestellen.
Om als organisatie te kunnen bestellen in de webshop heb je een klantnummer nodig. Je kunt deze via dit formulier aanvragen. Vervolgens zullen wij contact met je opnemen over je accountgegevens. Is jouw organisatie al bij ons geregistreerd dan kun je via de zogeheten ‘Admin’ binnen je organisatie een account aanvragen.